FAQ (vaak gestelde vragen)

Levering

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Zeker! Vergeet niet om het bij de bestelling te vermelden, 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We streven ernaar om uw bestelling binnen 10 werkdagen te bezorgen.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Dat is zeker mogelijk, wij leveren in Nederland, België en Luxemburg.
Denk er wel om: de bezorging kan dan een aantal dagen langer duren. 

Betalingen

Hoe kan ik betalen?

Vanzelfsprekend ontvangt u een factuur, u kunt het bedrag voldaan maken door het over te boeken. 
Op uw factuur staat een link waarmee u eenvoudig met iDeal kunt betalen. 

Heb ik een kortingscode nodig voor de eerste bestelling?

Als u voor de eerste keer een bestelling bij ons plaatst, krijgt u 10% korting.

Dit hoeft u echter nergens aan te geven, wij zorgen ervoor dat de korting wordt toegepast. 

Ik ben mijn factuur kwijt, wat nu?

Als u de factuur nogmaals wilt ontvangen, neem dan contact met ons op; we zullen hem zo snel mogelijk naar u toe sturen. 

Retourneren & garantie

Wanneer kan ik een bestelling (of een deel daarvan) retourneren?

Gepersonaliseerde (bedrukte) producten kunnen niet worden geretourneerd. Zodra u akkoord geeft op het concept vervalt dan ook uw retourrecht. 

Wanneer heb ik wél recht op retourneren?

Zodra de bestelling niet voldoet aan de gemaakte afspraken, heeft u recht op retourneren. 

Kan ik onbedrukte producten retourneren?

Producten die niet bedrukt zijn kunnen binnen 14 dagen (na ontvangst) geretourneerd worden.